Obchodní podmínky internetového obchodu Silesia Drum
Obsahující mj. informace o uzavírání kupních smluv prostřednictvím obchodu a obsahující nejdůležitější informace o prodejci, obchodu a právech spotřebitelů.
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt s prodejcem
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Nakupování v obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Realizace objednávky
§ 7 Právo na odstoupení od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
§ 9 Reklamace
§ 10 Osobní údaje
§ 11 Výhrady
Příloha č. 1: Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
§ 1 DEFINICE
Pracovní dny – dny od pondělí do pátku s výjimkou svátku.
Účet – bezplatná funkce obchodu upravená zvláštními předpisy (elektronicky poskytovaná služba), díky níž si kupující může zřídit svůj vlastní účet v obchodě.
Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku.
Kupující – jakýkoliv subjekt nakupující v obchodě.
Předpisy – tyto předpisy.
Obchod – internetový obchod Silesia Drum provozovaný prodávajícím na adrese
Prodávající - WOJCIECH JERZY WĘGLARCZYK, podnikatelská osoba podnikající pod jménem
WĘGLARCZYK WOJCIECH Śląskie Centrum Perkusyjne, zapsán do centrálního registru a informací o hospodářské činnosti vedeném ministrem příslušným pro hospodářství a provozování centrálního
registru a informací o hospodářské činnosti, NIP PL6272688315, č. REGON 241637825, ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, Polsko.
§ 2 KONTAKT S PRODEJCEM
1.Korespondenční adresa: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, Polsko 2.E-mailová adresa: info@silesiadrum.cz
3.Telefon: +48 882 503 719
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
1.Pro správné fungování internetového obchodu je nutné:
-
Zařízení s přístupem k internetu
-
Webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a cookies.
2.Pro zadání objednávky v obchodu, výjimkou požadavků stanovených v odstavci 1, je nezbytný aktivní e-mailový účet.
§ 4 NAKUPOVÁNÍ V OBCHODU
-
Ceny zboží viditelné v obchodu jsou celkové ceny zboží včetně DPH.
-
Prodávající upozorňuje, že celková cena objednávky sestává z ceny uvedené v obchodu: cena zboží a případně náklady na doručení.
-
Zboží vybrané k nákupu by mělo být přidáno do košíku v obchodu.
-
Následně kupující vybere způsob dopravy zboží a způsob platby za objednávku a také poskytne údaje nezbytné k uskutečnění objednávky.
-
Objednávka je učiněna po potvrzení jejího obsahu a akceptování obchodních podmínek kupujícím.
-
Podání objednávky se rovná uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.
-
Prodávající poskytne spotřebiteli potvrzení o uzavření kupní smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
-
Kupující se může zaregistrovat v obchodu, tzn. zřídit si v něm účet nebo nakupovat bez registrace,
a to poskytnutím svých osobních údajů při každé možné objednávce.
§ 5 PLATBY
-
Podle výběru kupujícího je objednávku možné zaplatit:
-
Běžným převodem na bankovní účet prodávajícího.
-
Prostřednictvím elektronické platební služby imoje (ING)
-
c. Pomocí platební karty:
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
MasterCard Electronic
-
Maestro
d. Prostřednictvím platební platformy:
-
PayU
e. Na dobírku, tedy při dodání zboží kupujícímu.
f. Kartou nebo hotově při osobním vyzvednutí zboží.
-
Pokud se kupující rozhodne zaplatit předem, musí být objednávka zaplacena do 30 pracovních dnů
od podání objednávky.
-
Prodávající sděluje, že v případě některých způsobů platby je vzhledem k jejich specifičnosti platba objednávky pomocí tohoto způsobu možná až bezprostředně po zadání objednávky.
-
Kupující, který v obchodě nakupuje, souhlasí s užíváním elektronických faktur prodávajícího. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.
-
Pokud bude nezbytné platební prostředky za transakci provedenou zákazníkem pomocí platební karty vrátit, provede prodejce navrácení peněz na bankovní účet připsaný platební kartě objednavatele.
§ 6 USKUTEČNĚNÍ OBJEDNÁVKY
-
Prodávající je povinen dodat zboží bez vad.
-
Doba uskutečnění objednávky je uvedena v obchodu.
-
Pokud se kupující rozhodl zaplatit za objednávku předem, prodávající bude pokračovat ve vyřízení objednávky po jejím zaplacení.
-
V případě, že kupující v rámci jedné objednávky nakoupil zboží s odlišnými dodací lhůtami, bude
objednávka zpracována ve lhůtě platné pro zboží s nejdelší dodací lhůtou.
-
Země, na jejichž území se dodání zboží uskutečňuje:
-
Polsko
-
Německo
-
Velká Británie
-
Španělsko
-
Česká republika
-
Slovensko
-
Ukrajina
-
Slovinsko
-
Itálie
-
Rakousko
-
Belgie
-
Rusko
6. Zboží zakoupené v obchodě se doručuje v závislosti na způsobu dodání, který si kupující zvolil:
-
Prostřednictvím kurýrní služby
-
Do schránky na balíky Paczkomaty InPost
-
Kupující může zboží vyzvednout osobně v sídle společnosti během její otevírací doby.
-
Pokud si kupující zvolí osobní odběr, bude zboží připraveno k vyzvednutí do uvedeného data po dokončení objednávky.
-
Pokud se kupující rozhodl zaplatit převodem nebo platební kartou, pak je doba uskutečnění objednávky počítána ode dne připsání peněžních prostředků na účet prodávajícího.
§ 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s prodávajícím prostřednictvím obchodu, s
výhradou § 8 obchodních podmínek, do 30 dnů bez udání jakéhokoliv důvodu.
-
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 30 dnech ode dne:
-
Ve kterém spotřebitel nabyl vlastnictví ke zboží nebo kdy vlastnictví zboží nabyla jiná třetí strana.
-
Ve kterém spotřebitel nabyl vlastnictví k poslednímu předmětu nebo v němž třetí strana, jiná než dopravce, se stala vlastníkem posledního předmětu smlouvy, která vyžaduje převod vlastnictví mnoha položek.
-
-
Aby mohl spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musí prostřednictvím údajů
uvedených v § 2 obchodních podmínek, informovat prodávajícího o svém rozhodnutí a odstoupit od smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo informacemi zaslanými elektronickou poštou).
-
Spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který se nachází na konci obchodních podmínek, není to však povinné.
-
Na dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby spotřebitel zaslal informace týkající se uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající spotřebiteli všechny platby, které od něho obdržel, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání vybraným spotřebitelem a kromě nejlevnějšího obvyklého způsobu dodání nabízeného prodávajícím) a to okamžitě, v každém případě nejpozději 14 dnů ode dne, kdy byl Prodávající informován o rozhodnutí Spotřebitele uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
-
Vrácení platby provede prodávající pomocí stejných platebních metod, jako spotřebitel při původní transakci, pokud nesouhlasí spotřebitel s jiným řešením, v žádném případě mu v souvislosti s tímto vrácením nebudou účtovány žádné poplatky.
-
Prodávající se může zdržet s vrácením platby až do chvíle přijetí zboží, nebo po předložení důkazu
o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
-
Prodávající požaduje, aby bylo zboží vráceno na adresu: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów,
Polsko ihned a v každém případě nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy spotřebitel informoval
prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud spotřebitel pošle zboží zpět
do 30 dnů.
-
Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení zboží.
-
Spotřebitel odpovídá pouze za případné snížení hodnoty ceny zboží v případě zacházení s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
-
Pokud zboží z důvodu své povahy nemůže být zasláno zpět obyčejnou poštou, bude spotřebitel také povinen nést přímé náklady na vrácení zboží. O předpokládané výši těchto nákladů bude
informován prodávající v popisu zboží v obchodu nebo během objednávání.
-
V případě, že je nutné vrátit peníze za transakci provedenou zákazníkem pomocí platební karty,
prodávající provede vrácení peněz na bankovní účet připsaný k platební kartě kupujícího.
§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku:
-
V případě, že předmětem služby jsou neprefabrikované výrobky vyrobené podle požadavků
Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb.
-
Ve kterých je předmětem služby věc, která se rychle zhoršuje nebo má krátkou dobu použitelnosti.
-
Ve případě, že předmětem služby je věc dodávána v zapečetěném obalu, kterou po otevření nelze z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny vrátit zpět, jestliže by byl obal při dodání otevřen.
-
Ve které jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání z důvodu své povahy s jinými věcmi neoddělitelně spojeny.
-
V případě, že předmětem služby jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávány v zapečetěném obalu a pokud by byl obal po doručení otevřen.
-
-
V případě smlouvy na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném.
-
V případě, že cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které se mohou vyskytnout před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
-
V případě smlouvy na poskytování digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud se poskytování služby začalo výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl informován podnikatelem o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
2. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na jiný subjekt než na spotřebitele.
§ 9 REKLAMACE
-
V případě vady zboží, má kupující možnost reklamovat vadné zboží v rámci záruky stanovené v občanském zákoníku nebo záruky, pokud byla záruka poskytnuta.
-
Kupující může se zárukou za podmínek a ve lhůtách stanovených v občanském zákoníku:
-
Odeslat prohlášení o snížení ceny
-
V případě závažné chyby učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy
-
Žádat výměnu vadného zboží za zboží bez vad
-
Požádat o odstranění vady
-
-
Prodávající žádá o uplatnění reklamace na základě záruky na poštovní nebo e-mailovou adresu
uvedenou v § 2 obchodních podmínek.
-
Pokud se ukáže, že na posouzení reklamace je nezbytné doručit prodávajícímu reklamované zboží, je Kupující povinen dodat toto zboží, v případě spotřebitele na náklady prodávajícího, na adresu: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, Polsko.
-
Pokud byla na výrobek udělena dodatečná záruka, pak informace o ní, jakož i o jejích podmínkách,
budou k dispozici v popisu produktu v obchodu.
-
Reklamace týkající se provozu obchodu by měly být adresovány na e-mailovou adresu uvedenou v
§ 2 Obchodních podmínek.
-
Prodávající vyřídí reklamaci do 14 dnů.
MIMOSOUDNÍ METODY ŘEŠENÍ REKLAMACÍ
-
V případě, že postup vyřizování reklamací nepřináší výsledek očekávaný spotřebitelem, může
spotřebitel mimo jiné využít i tyto způsoby uplatnění reklamace:
-
Mediace provedena příslušným provinčním inspektorátem obchodní inspekce, na kterou by se měl Spotřebitel obrátit s žádostí o mediaci. Postup je zpravidla bezplatný. Seznam inspektorátů je uveden zde: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
-
Pomocí místně příslušného stálého rozhodujícího soudu pro spotřebitele působícího při úřadu
inspektorátu obchodní inspekce, kterému by měl Spotřebitel předložit žádost o projednání věci před rozhodujícím soudem. Postup je zpravidla bezplatný. Seznam soudů je k dispozici na stránce: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
-
Bezplatná pomoc od obecního nebo okresního veřejného ochránce práv pro spotřebitele.
-
Internetová platforma RSO dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE
-
Správcem osobních údajů poskytnutých kupujícím při používání obchodu je prodávající.
-
Osobní údaje kupujícího se zpracovávají na základě smlouvy a pro účely jejího provádění v souladu se zásadami stanovenými v obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně údajů (GDPR). Podrobné informace o zpracování údajů prodávajícím jsou zahrnuty v politice ochrany osobních údajů zveřejněné v internetovém obchodě.
§ 11 VÝHRADY
-
Kupující má zakázáno poskytovat nezákonný obsah.
-
Každá objednávka zadána v obchodě představuje samostatnou kupní smlouvu a vyžaduje samostatné odsouhlasení obchodních podmínek. Smlouva se uzavírá na dobu určitou za účelem splnění objednávky.
-
Smlouvy uzavřené na základě těchto obchodních podmínek se uzavírají v českém jazyce.
-
V případě možného sporu s kupujícím, který spotřebitelem není, bude příslušným soudem příslušný soud podle sídla prodávajícího.
-
Žádná ustanovení těchto obchodních podmínek nevylučují ani neomezují práva spotřebitele podle zákona.
Příloha 1 k Obchodním podmínkám
Níže je uveden vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který může spotřebitel použít, není to ale povinné:
VZOR PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář byste měli vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete od smlouvy odstoupit)
Silesia Drum
ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, Polsko, e-mailová adresa: info@silesiadrum.cz
Já ..................................................................... tímto informuji o odstoupení od kupní smlouvy na
následující zboží:
.......................................................................................................................................................
.............................................................................
Datum přijetí
......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
............................................................................
..........................................................................................................................
Jméno a příjmení spotřebitele/–ů
..............................................................................................................................
Adresa spotřebitele/–ů
:........................................................................................................................................
..
.......................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis zákazníka
(pouze pokud je formulář odesílán v písemné podobě)
Datum : ..........................................
(*) Nehodící se škrtněte.