Silesia Drum

Kupte během

14

[01.01,06.01,09.04,10.04,01.05,03.05,28.05,08.06,15.08,01.11,11.11,25.12,26.12]

a vaše objednávka bude odeslána ještě dnes.

Objednejte si ještě dnes a my vaši objednávku odešleme následující pracovní den.

Objednejte si ještě dnes a my vaši objednávku odešleme následující pracovní den.

Vrácení zboží a reklamace

Odstoupení od smlouvy

Pokud jste spotřebitelem, máte zpravidla právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku.

Od smlouvy můžete odstoupit vyplněním formuláře pro vrácení a reklamace.

Vrácené zboží nám neprodleně vraťte na uvedenou adresu: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, Polsko, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.

Od smlouvy můžete odstoupit do 30 dnů.

 

Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:

  • u smlouvy, v níž dodáváme zboží a zároveň jsme povinni převést jeho vlastnictví - od okamžiku, kdy zboží převezmete Vy nebo Vámi ustanovená třetí strana jiná než vámi určený dopravce,
  • pro digitální obsah - ode dne uzavření smlouvy.

Na dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby spotřebitel zaslal informace týkající se uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Prodávající vrátí spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dodání zboží, a to okamžitě, v každém případě nejpozději 30 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí spotřebitele uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.

Prodávající se může zdržet s vrácením platby až do chvíle přijetí zboží nebo po předložení důkazu o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.

Berte prosím na vědomí, že spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku v případě smlouvy:

  • v němž předmětem služby jsou neprefabrikované výrobky, vyrobené podle požadavků
  • spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb.
  • v němž je předmětem služby věc, která se rychle zhoršuje nebo má krátkou dobu použitelnosti.
  • v němž předmětem služby je věc dodávána v zapečetěném obalu, kterou po otevření nelze z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny vrátit, jakmile by byl obal při dodání otevřen.
  • případě, že předmětem služby jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávány v zapečetěném obalu, který by byl při doručení otevřen.
  • případě smlouvy na dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění služby bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl informován podnikatelem o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.

Podrobné informace o odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

Reklamace

V případě, že se u nás zakoupené zboží ukáže jako vadné, máte právo jej reklamovat na základě záruky.

Nejlepší způsob, jak podat reklamační stížnost, je prostřednictvím formuláře pro vrácení zboží a reklamace.

Reklamované zboží je nutné zaslat na tuto adresu: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, Polsko.

V případě vady zboží má kupující možnost žádat: 

  • výměnu vadného zboží za zboží bez vad,
  • požádat o odstranění vady,

nebo odeslat prohlášení o:

  • snížení ceny,
  • prohlášení o odstoupení od smlouvy - v případě závažné chyby.

Odpovídáme vám za vady zjištěné do dvou let ode dne dodání zboží.

Reklamaci můžete zpravidla podat do jednoho roku od zjištění závady, ale lhůta pro podání reklamace nesmí skončit před koncem doby odpovědnosti prodávajícího.

Reklamaci posoudí prodávající do 30 dnů ode data, kdy jsme obdrželi vaši reklamační stížnost.

Další informace o reklamační stížnostech najdete v našich obchodních podmínkách.

 

Formuláře pro vrácení

 

Reklamační formulář

nahoru
Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium